HOT PLAN 
MaxPro2u menjalankan perniagaan secara online dan offline.MaxPro2u terbahagi kepada dua sistem iaitu bagi meraka yang mampu menaja dan yang tidak mampu menaja.
Plan yang yang rajin berkerja dipanggil : MAX-WIN
Plan yang malas berkerja dipangil : MAX-CASH

MAX-WIN menceritakan tentang orang yang rajin berkerja,menaja,kita boleh mencari seberapa ramai orang yang boleh disini hanya akan di bayar duit penaja.Disini anda boleh menyusun orang-orang anda untuk diletakkan dikawasan mana-mana yang suka.


Macam mana pula jika kita mampu menaja?
Jika kita mampu menaja pendapatananya memang lumayan  tetapi yang istemewanya disini kita ada dua pendapatan yang pertama pendapatan kita berusaha dan yang kedua pendapatan kurang atau malas bergerak.

MAX-CASH menceritakan tentang mereka yang malas berkerja dan tidak mampu menaja(max-cash).Sistem yang malas berkerja ini berjalan secara AUTO siapa yang cepat mendaftar dialah yang di atas kepada yang lambat mendaftar jangan bimbang sebab apabila orang yang diatas cukup 3lebel dia akan terkeluar secara AUTO dan menghasilkan rm155.00.Dengan nilai pembelian rm80.00 secara autonya anda mempunyi 4point, dan jika 4point ini game ia menghasilkan max rm620 cepat dan lambat mengikut kemasukan.

  • setiap bonus yang terkumpul akan ditolak 20% dan setiap jumlah terkumpul RM80 akan berlaku belian unit baru.
  • Unit baru akan muncul dan berterusan tanpa henti.
  • Penaja akan menerima semula bonus tajaan dan anda sekali lagi akan menerima bonus unilevel tanpa henti.
  • Pergerakan ini akan berlaku setiap 1jam dan aliran wallet berlaku setiap jam.
  • Dalam masa yang sama mata untuk bonus MAX-CASH juga akanbertambah dan unit baru dalam MAX-CASH juga bertambah
Plan MAX-CASH berjalan secara auto dan didalam MaxPro2u boleh dikatakan setiap saat ada saja pendaftaran baru dan unit-unit yang terkeluar dan menghasilkan unit-unit yang baru.


Kepada mereka yang berminat untuk meryertai program MaxPro2u maka potensi untuk menjadi orang yang terawal adalah amat cerah buatlah keputusan secara bijak.


PACKAGE
Pearl - RM 80.00 - 25BV
Emerald - RM 350.00 - 125BV
Sapphire - RM 700.00 - 250BV
Diamond - RM 1400.00 - 500BV

HUBUNGI : MAZLAN
017 7209027 
017 7209027

No comments:

Post a Comment